Contact met Nordicwalkingspecialist.nl
Nordicwalkingspecialist.nl heeft geen klantenservice telefoonnummer meer. We hebben hiermee geëxperimenteerd, maar gezien we meerdere webwinkels runnen, nam het aannemen van de telefoon teveel tijd in beslag en kwamen we tijd te kort om het aantal orders tijdig te verwerken.
Hierdoor hebben we ervoor gekozen om alleen via email bereikbaar te zijn via het formulier hieronder of op info@nordicwalkingspecialist.nl
Overdag en 's avonds tot 21.30 uur is het ons doel om binnen 3 uur te antwoorden, vaak nog sneller. Mocht u toch dringend iemand willen spreken kunt u dat natuurlijk vermelden in uw email en dan zullen we hier zo spoedig mogelijk aan voldoen, binnen de normale kantooruren.
We danken u voor uw begrip.
Nordicwalkingspecialist.nl ( onderdeel van HaBri Sport, Spel & Recreatie )
Kotermeerstal 20
7701 ZK Dedemsvaart
Nederland
info@nordicwalkingspecialist.nl
BTW nummer. : NL104886201B01
KvK nummer: 55292577
Rabo-rekening: 1372.80.041 ( t.n.v. HaBri Sport, Spel & Recreatie )
IBAN/SEPA nummer: NL 13 RABO 0137280041
BIC nummer: RABONL2U
Wilt u het formulier voor herroeping invullen dan kunt u dit aangeven in dit contactformulier.
Wij zorgen er dan voor dat u een formulier via de mail krijgt toegestuurd. Deze kunt u dan naar ons retourneren op info@nordicwalkingspecialist.nl Een voorbeeld kunt u vinden onder het tabblad garantie en retourneren.
U vraagt zich af wat de status van de bestelling is? Of wilt u iets veranderen aan een bestelling die u geplaatst heeft? U kunt eventueel uw bestelling bekijken en aanpassen door uw account te bezoeken.
Als u via het zelfservice gedeelte geen antwoord op uw vraag heeft, dan kunt u uw vraag stellen aan onze klanten service. Maak daarvoor gebruik van dit contactformulier.
Nog geen antwoord ontvangen?
Mocht u het contactformulier hebben gebruikt en nog geen antwoord hebben ontvangen, dan is het mogelijk dat uw internet provider of uw e-mail programma e-mail blokkeert van Shoptrader.nl. Mocht dit het geval zijn, raadpleeg dan de helpfunctie van uw e-mail programma om te zien hoe u de instelling verwijdert welke zorgt voor blokkade van e-mail. Wanneer u weer in staat bent om e-mail te ontvangen, neem alsnog contact met ons op door het contactformulier te gebruiken.
Als u via het zelfservice gedeelte geen antwoord op uw vraag heeft, dan kunt u uw vraag stellen aan onze klanten service. Maak daarvoor gebruik van dit contactformulier.U vraagt zich af wat de status van de bestelling is? Of wilt u iets veranderen aan een bestelling die u geplaatst heeft? U kunt eventueel uw bestelling bekijken en aanpassen door uw account te bezoeken.
Nog geen antwoord ontvangen?
Mocht u het contactformulier hebben gebruikt en nog geen antwoord hebben ontvangen, dan is het mogelijk dat uw internet provider of uw e-mail programma e-mail blokkeert van Shoptrader.nl. Mocht dit het geval zijn, raadpleeg dan de helpfunctie van uw e-mail programma om te zien hoe u de instelling verwijdert welke zorgt voor blokkade van e-mail. Wanneer u weer in staat bent om e-mail te ontvangen, neem alsnog contact met ons op door het contactformulier te gebruiken.